-
PLUS
Krönika: Google är bra på gratis men usla på att ta betalt
-
PLUS
Så kan Xiaomi-telefonen bli Mac-datorns och Iphones bästa vän
-
PLUS
Chromecast-problemen visar hur svårt det är att lita på Google och andra jättar
-
PLUS
Passkeys: Därför behöver du veta mer om dem
-
PLUS
Krönika: Lärdomar från MWC 2025 – röststyrning är AI:s värsta fiende
-
PLUS
Fördjupning: Tankar och teknik bakom kamerorna i Samsung Galaxy S25
-
PLUS
Mobil svarar om Telenor-problem, seniorklocka, Airtag-konkurrenter och mer utrymme i Google Foto
-
PLUS
Krönika: Dilemmat när Apple dödar sin sista och enda kompakta Iphone
-
PLUS
Flera nyheter i Samsungs mobiler med One UI 7 och Android 15 – Så funkar de
-
PLUS
Krönika: Jag spår framtiden ett år framåt genom att se ett år bakåt
Produkter får vänta
Sonos-appen fortsätter orsaka problem

Företaget väljer att skjuta upp produktlanseringar på obestämd tid för att fixa sin app.
När Sonos lanserade sin nya app fick de utstå massiv kritik för dess funktionalitet och brist på funktioner, vilket fick företaget att gå ut med en ursäkt och en tidsplan för kommande uppdateringar.
Nu visar det sig att man under arbetet har hittat buggar som har fått företaget att vidta mer omfattande åtgärder. I ett uttalande säger man att man just nu prioriterar appen över allt annat, och därmed väljer att skjuta upp två produktlanseringar från fjärde kvartalet 2024 på obestämd tid.
Sonos nämner inte vilka produkter det är som har hamnat på väntelistan, men det ryktas om att den ena ska vara en soundbar som ska ersätta flaggskeppet Arc. En gissning är att produkterna istället kommer att presenteras på CES-mässan som brukar gå av stapeln i januari.