-
PLUS
Krönika: Mobiltillverkare för första gången, igen
-
PLUS
11 tips: Google-appen som kan mycket mer än du tror
-
PLUS
Krönika: Google är bra på gratis men usla på att ta betalt
-
PLUS
Så kan Xiaomi-telefonen bli Mac-datorns och Iphones bästa vän
-
PLUS
Chromecast-problemen visar hur svårt det är att lita på Google och andra jättar
-
PLUS
Passkeys: Därför behöver du veta mer om dem
-
PLUS
Krönika: Lärdomar från MWC 2025 – röststyrning är AI:s värsta fiende
-
PLUS
Fördjupning: Tankar och teknik bakom kamerorna i Samsung Galaxy S25
-
PLUS
Mobil svarar om Telenor-problem, seniorklocka, Airtag-konkurrenter och mer utrymme i Google Foto
-
PLUS
Krönika: Dilemmat när Apple dödar sin sista och enda kompakta Iphone
Ny design orsakar problem
Samsung stoppar försäljningen av Galaxy Buds 3 Pro

Samsungs nya lurar dras tillfälligt tillbaka efter rapporterade problem med att silikonpropparna går sönder.
Redan för några dagar sedan började det dyka upp rapporter från personer som köpt Samsungs nya lurar Galaxy Buds 3 Pro. De hade problem med att silikonpropparna går sönder när de tog ut lurarna.
Problemet verkar bero på Samsungs nya design på Pro-modellen, som har en hård plastring vid basen av öronpropparna för att säkerställa en bra passform.
Nu har Samsung bekräftat för publikationen Android Authority att så är fallet, och att man slutar leverera lurarna tills problemet är löst. På Samsungs hemsida har man även fördröjt lanseringsdatumet från 24 juli till, i skrivande stund, 28 augusti.
Samsung har även gått ut på den egna hemsidan och skriver att "Om du upplever några problem med den produkt du köpt kan du besöka ett närliggande servicecenter för att få lämpliga åtgärder såsom byte eller återbetalning."