-
PLUS
8 smarta tips för Google Foto – Ta kontroll över bilderna i påsk
-
PLUS
Krönika: Nej AI, jag vill inte vara din kompis eller partner
-
PLUS
Kommentar: Hindren som stoppar Tre
-
PLUS
Tips: 8 knep till Googles anteckningsapp Keep
-
PLUS
Apple Intelligence påminner mig om något betydligt bättre
-
PLUS
Mobils stora guide till Apple Intelligence i Iphone
-
PLUS
Krönika: Mobiltillverkare för första gången, igen
-
PLUS
11 tips: Google-appen som kan mycket mer än du tror
-
PLUS
Krönika: Google är bra på gratis men usla på att ta betalt
-
PLUS
Så kan Xiaomi-telefonen bli Mac-datorns och Iphones bästa vän
Galaxy Members-appen sätter stopp
Samsung bekräftar: Tekniska problem med Galaxy Buds-erbjudande till S10

Den som förbokat en Galaxy S10 är utlovad ett par trådlösa hörlurar utan extra kostnad. Flera har dock problem med att få de utlovade hörlurarna och Samsung bekräftar för Mobil att man har tekniska problem.
Kunder som har förbokat antingen Galaxy S10 eller Galaxy S10 Plus från Samsung själva, från operatörer eller andra återförsäljare har blivit lovade att få ett par Galaxy Buds utan extra kostnad. Hörlurarna har dock inte levererats direkt utan som kund ska man beställa sina Buds i appen Galaxy Members i telefonen. Det har dock flera kunder misslyckats med.

Läsare har hört av sig till Mobil och meddelat att appen inte fungerar, att man får meddelande om felaktigt IMEI-nummer och att det även varit problem att få svar från Samsung och operatörerna angående hur man kan lösa problemet.
Till Mobil svarar Hanna Brenner på Samsung i Sverige att det rör sig om tekniska problem men hon hävdar att de jobbar löpande för att hjälpa alla kunder som stött på problem när de försökt registrera erbjudandet i sin telefon.