-
PLUS
Mobil svarar om Telenor-problem, seniorklocka, Airtag-konkurrenter och mer utrymme i Google Foto
-
PLUS
Krönika: Dilemmat när Apple dödar sin sista och enda kompakta Iphone
-
PLUS
Flera nyheter i Samsungs mobiler med One UI 7 och Android 15 – Så funkar de
-
PLUS
Krönika: Jag spår framtiden ett år framåt genom att se ett år bakåt
-
PLUS
Bästa kameran – Duell med en twist: Samsung Galaxy S25 Ultra mot Iphone 16 Pro
-
PLUS
Krönika: Microsoft akterseglade i Androids AI-satsning
-
PLUS
De bästa nyheterna till Samsungs mobiler med One UI 7 och Android 15 – Så får du nytta av dem
-
PLUS
Många stoppklossar på väg mot bättre wifi
-
PLUS
Första intrycket: Moto AI beta – smygtitt och förhandstest
-
PLUS
Krönika: Hårdvaran i Galaxy S25 nästan sekundär för Samsung
Annonser på ingång
Meta planerar för annonser i Threads

Nästa år kommer en stor förändring till Threads, och den lär inte uppskattas av speciellt många.
Annons
I takt med att användare vällde bort från X/Twitter på jakt efter ett alternativ fick Instagrams alternativ Threads en flygande start som bara har fortsatt att växa. Snart kommer däremot en förändring som kan komma att påverka tillströmmningen av användare.
Enligt publikationen The Information planerar Meta, som äger plattformarna, att introducera annonser i Threads. Det ska vara en grupp inom Instagrams reklamavdelning som leder arbetet, som fortfarande är i ett tidigt skede. Threads planerar att starta satsningen genom att låta ett litet antal annonsörer skapa och publicera annonser i appen från och med januari 2025.