-
PLUS
Vad hände med Samsungs samtalsinspelning och 8 andra frågor: Vi svarar
-
PLUS
8 smarta tips för Google Foto – Ta kontroll över bilderna i påsk
-
PLUS
Krönika: Nej AI, jag vill inte vara din kompis eller partner
-
PLUS
Kommentar: Hindren som stoppar Tre
-
PLUS
Tips: 8 knep till Googles anteckningsapp Keep
-
PLUS
Apple Intelligence påminner mig om något betydligt bättre
-
PLUS
Mobils stora guide till Apple Intelligence i Iphone
-
PLUS
Krönika: Mobiltillverkare för första gången, igen
-
PLUS
11 tips: Google-appen som kan mycket mer än du tror
-
PLUS
Krönika: Google är bra på gratis men usla på att ta betalt
Sjätte gången i rad
Halebop har nöjdast privatkunder i år igen

Sjätte gången i rad och tolv gånger på fjorton år.
Teleoperatören Halebop har för sjätte gången i rad rankats högst i Svenskt kvalitetsindex (SKI) årliga undersökning av kundnöjdheten hos Sveriges mobiloperatörer av privatkunder. Det är sjätte året i rad som operatören har Sveriges mest nöjda kunder, och tolfte gången sedan SKI:s undersökningar startade 1996.
I ett pressmeddelande säger Johanna Sahlman, Head of Halebop, att "Vi har genom åren vunnit många priser, men ingenting går upp mot SKI-vinsten. Att få ett kvitto av våra kunder att de uppskattar det arbete vi lägger ner är det finaste priset man kan få."
Enligt Halebop kommer nu SKI-vinsten att firas tillsammans med kunderna med överraskningar som kommer att presenteras på webbplatsen och i appen under den närmsta veckan.