-
PLUS
Krönika: Mobiltillverkare för första gången, igen
-
PLUS
11 tips: Google-appen som kan mycket mer än du tror
-
PLUS
Krönika: Google är bra på gratis men usla på att ta betalt
-
PLUS
Så kan Xiaomi-telefonen bli Mac-datorns och Iphones bästa vän
-
PLUS
Chromecast-problemen visar hur svårt det är att lita på Google och andra jättar
-
PLUS
Passkeys: Därför behöver du veta mer om dem
-
PLUS
Krönika: Lärdomar från MWC 2025 – röststyrning är AI:s värsta fiende
-
PLUS
Fördjupning: Tankar och teknik bakom kamerorna i Samsung Galaxy S25
-
PLUS
Mobil svarar om Telenor-problem, seniorklocka, Airtag-konkurrenter och mer utrymme i Google Foto
-
PLUS
Krönika: Dilemmat när Apple dödar sin sista och enda kompakta Iphone
Sjätte gången i rad
Halebop har nöjdast privatkunder i år igen

Sjätte gången i rad och tolv gånger på fjorton år.
Teleoperatören Halebop har för sjätte gången i rad rankats högst i Svenskt kvalitetsindex (SKI) årliga undersökning av kundnöjdheten hos Sveriges mobiloperatörer av privatkunder. Det är sjätte året i rad som operatören har Sveriges mest nöjda kunder, och tolfte gången sedan SKI:s undersökningar startade 1996.
I ett pressmeddelande säger Johanna Sahlman, Head of Halebop, att "Vi har genom åren vunnit många priser, men ingenting går upp mot SKI-vinsten. Att få ett kvitto av våra kunder att de uppskattar det arbete vi lägger ner är det finaste priset man kan få."
Enligt Halebop kommer nu SKI-vinsten att firas tillsammans med kunderna med överraskningar som kommer att presenteras på webbplatsen och i appen under den närmsta veckan.